בית המשפט דחה את הדיונים בתביעת מני נפתלי

    איתי גדסי No Comments on בית המשפט דחה את הדיונים בתביעת מני נפתלי

    לבקשת היועץ המשפטי לממשלה, בית המשפט דחה את הדיונים בעתירת מני נפתלי נגד אנשי נתניהו ניר חפץ ויוסי כהן בעשרה ימים • הפרקליטות: זאת כדי לא לפגוע בהליך השימוע של שרה נתניהו ועזרא סיידוף

    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו מתנהל הליך פלילי נגד שרה נתניהו ועזרא סיידוף, בשלב של שימוע לפני כתב אישום.

    במקביל, דן ביהמ"ש בעתירת מני נפתלי נגד יוסי כהן, ניר חפץ ועוד בגין האשמות שטענו נגדו על כך שבתקופתו הייתה עלייה בהוצאות מעון ראה"מ והאשימו אותו בלקיחת מוצרים.

    היום בבוקר הודיע היועץ המשפטי לממשלה כי החליט להתייצב במסגרת הליך תביעת לשון הרע של מני נפתלי, במסגרת ההתייצבות, ביקש היועמ"ש מביהמ"ש לדחות ב-10 ימים את שמיעת ההוכחות, כדי שיוכל היועץ לבצע בחינה מתאימה של הסוגיה. השופט אישר את בקשתו של היועמ"ש.

    בפרקליטות הבהירו כי הפרקליטות איננה צד לתביעת הדיבה של מר מני נפתלי, ומשכך אין לפרקליטות מידע על דברים שנאמרו ע"י עדים ומעורבים שונים במסגרתו.

    הבוקר, במסגרת הדיון בבקשת הפרקליטות לעכב את ההליך על מנת שלא להפריע לניהול התקין של השימוע הפלילי, אמר נציג הפרקליטות כי אחד הטעמים לבקשה לעכב ההליך הנה שהמשך ניהול תיק הדיבה האזרחי עלול לגרום לכך שיהיה צורך לחזור באמצעות המשטרה לעדים ולמעורבים בגלל דברים שייאמרו בהליך, וזאת בעוד ההליך הפלילי עודנו מתנהל ומצוי בשלבי שימוע.

    נציג הפרקליטות הדגיש כי לא ידוע לפרקליטות עד כה  מה אמרו העדים בהליך האזרחי. ולכן הבקשה לעכב ההליך נובעת לא מדברים שמי מהעדים אמר בהליך האזרחי, אלא מתוך כוונה למנוע שמיעת עדויות נוספות.



    0 תגובות